Основни фактори при ценообразуването на абонаментното счетоводно обслужване:
ДДС регистрация: Цените за регистрираните по ЗДДС фирми са по-високи, тъй като за тях има ежемесечен ангажимент за изготвяне и подаване на ДДС декларации към НАП, които се изготвят на база фактурите, които компанията генерира от покупки и продажби в рамките на всеки месец.
Документооборот: Тук се включват всички фактури за покупки и продажби, месечни отчети от касови апарати, банкови извлечения и други счетоводни документи.
Брой осигурени лица: Тук се включват всички лица, които се осигуряват във фирмата, както управители или самоосигуряващи се лица, така и лицата осигурени по трудов и граждански договор.
За да можем да Ви дадем адекватна оферта за счетоводни услуги, трябва да се запознаем с Вашия бизнес и най-вече с посочените три фактора.
Брой документи на месец
Цена за фирми, извършващи само услуги, лв.
Цена за фирми, извършващи търговия или производство, лв.
НЕРЕГИСТРИРАНИ ПО ЗДДС ФИРМИ
РЕГИСТРИРАНИ ПО ЗДДС ФИРМИ
НЕРЕГИСТРИРАНИ ПО ЗДДС ФИРМИ
РЕГИСТРИРАНИ ПО ЗДДС ФИРМИ
До 20 документа месечно
110
210
145
285
До 50 документи месечно
130
275
180
350
До 100 документа месечно
195
325
260
390
Над 100 документа месечно
По договаряне
По договаряне
Цени за обслужване на персонал на трудов договор.
Брой осигурени лица
Месечно възнаграждение
До 2 човека
0,00 лв.
От 3 до 5 човека
35,00 лв.
От 6 до 10 човека
65,00 лв.
От 11 до 20 човека
130,00 лв.
От 21 до 30 човека
200,00 лв.
Над 30 човека
По договаряне
При регистрация по системата ИНТРАСТАТ се добавят следните стойности към цената за счетоводно обслужване
До 2 придобивания/ изпращания на месец.
40 лв.
От 2 до 5 придобивания/ изпращания на месец.
65 лв.
От 6 до 10 придобивания/ изпращания на месец
105 лв.
Над 10 придобивания/ изпращания на месец.
170 лв.
Всички цени са в български лева и са крайни за клиента!